Nemrégiben jött létre az MBH Bank a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank egyesülésével, így az ügyfelek több mint 1500 helyen intézhetik banki ügyeiket. A cikkben bemutatjuk, hogy hány bankfiók, ATM és mobil bankfiók közül válogathatnak az ügyfelek, illetve a fúziót követően milyen digitális lehetőségeket kínál az MBH Bank.
2 év után megalakult az MBH Bank
Az új Magyar Bankholding ügyfelei nagyjából gördülékenynek érezhették a több mint 2 évet felölelő fúziós folyamatot. A bankok egyesüléséhez azonban komoly informatikai háttér jelentette az alapot, számos műszaki intézkedés és világos kommunikáció volt szükséges. Ezeknek a lépéseknek az elvégzéséhez a két év kimondottan gyorsnak számít.
Az MBH Bank méreteit illetően a második legnagyobb bank lett hazánkban. A bank céljai között szerepel piaci pozíciójának megerősítése, ami hozzájárulhat a bankszektorbeli verseny fellendítéséhez. Azt sem szabad elfelejteni, hogy nem szükséges az ország legnagyobb bankjává válni ahhoz, hogy a pénzintézet kiváló termékeket és szolgáltatóságokat biztosítson az ügyfeleknek.
Az elmúlt 2 évben az MBH bank az átállás mellett jelentős erőfeszítéseket tett a kezdő termékportfólió kifejlesztésébe is, ugyanis a bankok közötti verseny felső egyharmadára irányította az induló hiteltermékeit.
Habár az egyesülés belső folyamatai továbbra is tartanak, a bank célja egyértelműen az erős növekedés. Ez a kereskedelmi bankok között versenyélénkítő hatással is lehet. A termékeken és szolgáltatások mellett pedig könnyítést jelenthet a bank ügyfeleinek mind a magas minőségű ügyfélkezelés, mind pedig az innovatív digitális lehetőségek területén.
Nézzük meg, hogy hol intézheti közel 2 millió lakossági és vállalati ügyfél banki ügyeit!
Itt intézheted személyesen a banki ügyeidet!
Bankfiókok
Az MBH Bank ügyfeleinek 485 bankfiók áll rendelkezésre személyes ügyintézés céljából, ebből 479-ben pénztár is van. Fontos tudni, hogy a bankfiókok közül 350 akadálymentesített, ráadásul vannak olyan fiókok is, ahol mozgáskorlátozott parkolóhelyek is elérhetőek.
Bankautomaták
Az MBH Bank 909 ATM-mel rendelkezik, ebből 138 ki- és befizető automata egyben. E tekintetben is érdemes kiemelni az akadálymentes bankautomaták jelentős számát, egészen pontosan 411 ilyen elérhető. Ennek tetejébe 762 ATM 0-24 áll az ügyfelek rendelkezésére.
Mobil bankfiókok
2018-ban tette elérhetővé a Takarékbank a mobil bankfiók szolgáltatást, viszont az egyesüléssel már még több ügyfél igénybe veheti. Ennek a lényege, hogy azokon a kisebb településeken nyújtja a leglényegesebb banki szolgáltatásokat, ahol nincs bankfiók vagy ATM.
A mobil bankfiókok között találhatóak “bankbuszok” is, aminél egy előre meghatározott időszakban (általában hetente egyszer 2-4 órában) intézhetik az ügyfelek ügyeiket. Ezeknél a pontoknál intézhetőek az ATM-es ügyek, de teljes kisfióki technikával is el vannak látva. Összesen 126 mobil bankfiók van, ebből 68 pedig akadálymentes.
Milyen digitális ügyintézési lehetőségek vannak?
Az 1520 darab fizikai ügyintézési lehetőségen felül digitálisan is intézhetjük pénzügyeinket. Az MBH Bank ügyfelei választhatják a videobankot, amelyre munkanapokon 9 és 17 óra között van lehetőség. Van lehetőség telebankon keresztül is intézni az ügyeinket, ami a hét minden napján bármikor lehetséges.
MBH Netbank
Az online ügyintézés tekintetében ugyanazok a felületek működnek a lakossági ügyfelek számára, mint korábban. A netbankos belépési adatokat sem kell megváltoztatni, viszont a korábbi banknak megfelelő oldalt kell kiválasztani.
A vállalati ügyfelek pedig a korábbi azonosítójukkal ugyanúgy használhatják az MBH Vállalati netbankját (korábban MKB NetBANKár Business-t).
Mobilapp
Az MBH Bank mobilapplikációjánál – a netbankhoz hasonlóan – ki kell választani a korábbi bank szerinti alkalmazást. A belépés ugyanúgy a korábbi adatokkal történik.