2024. május 8., szerda

Egy magyar fintech cég orvosolta a BNPL problémáit

Egy magyar fintech cég, a PastPay innovatív újításának keretében integrálja a B2B e-kereskedelmet a hatalmas népszerűségnek örvendő “Buy Now, Pay Later” (BNPL) szolgáltatással. A PastPay egy olyan halasztott fizetési rendszerrel állt elő, ami orvosol egy régi problémát a B2B tranzakciók területén. A megoldás abban rejlik, hogy egyszerre elégíti ki a kereskedők és a vevők igényeit:  egyaránt lehetővé teszi a kereskedők gyors kifizetését és a vásárlók halasztott fizetési elvárását.

Hol érhető el a PastPay?

A PastPay jelenleg Magyarországon, Németországban, Lengyelországban, Romániában, Csehországban és Szlovákiában érhető el. Már számos webshopnál bevezették szolgáltatásaikat, mint például a Wocommerce, Shoprenter, Prestashop és Magento webáruházak esetében. A PastPay újítása mostmár lehetőséget nyújt a fogyasztók számára, hogy a vásárlás ellenértékének teljesítését 15-90 napra halaszthassák. Ugyanakkor azt is biztosítja, hogy az e-kereskedők a teljesítést követően egyből megkapják a vásárlás ellenértékét.

PastPay országos elérhetősége
forrás: https://pastpay.com

Ezzel a megoldással a vevők és a kereskedők egyaránt jól járnak. A likviditás megőrzése mellett a kereskedők konverziós mutatóinak javításához is hozzájárul az ajánlat, így átlagosan 15-20 százalékkal gyarapítja a B2B értékesítéseket. További előnye, hogy nagyban csökkenti a nemfizetés kockázatát, valamint átvállalja a behajtást a kereskedőtől.

Az online kereskedők mutatóit is nagyban javítja:

  • 60%-kal magasabb kosárérték, amikor a vásárlók a BNPL-t választják fizetési módként,
  • 80%-kal alacsonyabb annak az aránya, amikor vásárló megkezdi az online rendelés folyamatát, de a vásárlás befejezése előtt kiszáll,
  • 40%-kal magasabb konverziós ráták a jobb vásárlói élménynek köszönhetően, ami vásárlásra ösztönzi a vevőket.

Mivel több a PastPay, mint a többi szolgáltató?

Egyértelmű, hogy a PastPay rengeteg előnnyel rendelkezik, mind a kereskedők, mint pedig a fogyasztók oldalán. Érdemes azonban azt is kiemelni, hogy a szolgáltatás rugalmas integrációs folyamata révén kimondottan jól alkalmazkodik az egyéni igényekhez. A cég BNPL szolgáltatása integráció nélkül már 48 órán belül elérhető az üzleti ügyfeleknek. Ehhez mindössze egy olyan szuperklasszis platform szükséges, ami minden érdekelt fél számára transzparenssé teszi a halasztott fizetés folyamatát.

A könnyebb és hatékonyabb integrációért az online kereskedők mindenféle nehézség nélkül hozzáadhatnak egy plug-and-play bővítményt a PastPayhez, ami 

  • a WooCommerce,
  • a Magento,
  • a Shoprenter és
  • a Prestashop webáruházaknál lehetséges egyelőre.

Amennyiben egy egyedi építésű webshop szeretné bevezetni a szóban forgó szolgáltatást, akkor a PastPay API-n keresztül is integrálható. A PastPay folyamatosan dolgozik azon, hogy a webshop-integrációk listáját kiszélesítse. A fintech célja, hogy egy felhasználóbarát és költséghatékony technológiát biztosítsanak, ami az ügyfélélmény javítása mellett mérsékli az adminisztrációs terheket és a kockázatokat.

Természetesen a cég küldetése nemcsak az újszerű halasztott fizetési megoldás nyújtásában rejlik, hanem abban is, hogy hozzájáruljanak a vállalati szektor értékesítéseinek növeléséhez, a lojális vevőkör kialakításához és a fogyasztók igényeinek teljeskörű kielégítéséhez. A jövőre fókuszálva a PastPay felkészült arra, hogy szélesítse és fejlessze fizetési megoldását.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük