Nemrégiben jött létre az MBH Bank a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank egyesülésével, így az ügyfelek több mint 1500 helyen intézhetik banki ügyeiket. A cikkben bemutatjuk, hogy hány bankfiók, ATM és mobil bankfiók közül válogathatnak az ügyfelek, illetve a fúziót követően milyen digitális lehetőségeket kínál az MBH Bank.
2 év után megalakult az MBH Bank
Az új Magyar Bankholding ügyfelei nagyjából gördülékenynek érezhették a több mint 2 évet felölelő fúziós folyamatot. A bankok egyesüléséhez azonban komoly informatikai háttér jelentette az alapot, számos műszaki intézkedés és világos kommunikáció volt szükséges. Ezeknek a lépéseknek az elvégzéséhez a két év kimondottan gyorsnak számít.
Az MBH Bank méreteit illetően a második legnagyobb bank lett hazánkban. A bank céljai között szerepel piaci pozíciójának megerősítése, ami hozzájárulhat a bankszektorbeli verseny fellendítéséhez. Azt sem szabad elfelejteni, hogy nem szükséges az ország legnagyobb bankjává válni ahhoz, hogy a pénzintézet kiváló termékeket és szolgáltatóságokat biztosítson az ügyfeleknek.
Az elmúlt 2 évben az MBH bank az átállás mellett jelentős erőfeszítéseket tett a kezdő termékportfólió kifejlesztésébe is, ugyanis a bankok közötti verseny felső egyharmadára irányította az induló hiteltermékeit.
Habár az egyesülés belső folyamatai továbbra is tartanak, a bank célja egyértelműen az erős növekedés. Ez a kereskedelmi bankok között versenyélénkítő hatással is lehet. A termékeken és szolgáltatások mellett pedig könnyítést jelenthet a bank ügyfeleinek mind a magas minőségű ügyfélkezelés, mind pedig az innovatív digitális lehetőségek területén.
Nézzük meg, hogy hol intézheti közel 2 millió lakossági és vállalati ügyfél banki ügyeit!
Itt intézheted személyesen a banki ügyeidet!
Bankfiókok
Az MBH Bank ügyfeleinek 485 bankfiók áll rendelkezésre személyes ügyintézés céljából, ebből 479-ben pénztár is van. Fontos tudni, hogy a bankfiókok közül 350 akadálymentesített, ráadásul vannak olyan fiókok is, ahol mozgáskorlátozott parkolóhelyek is elérhetőek.
Bankautomaták
Az MBH Bank 909 ATM-mel rendelkezik, ebből 138 ki- és befizető automata egyben. E tekintetben is érdemes kiemelni az akadálymentes bankautomaták jelentős számát, egészen pontosan 411 ilyen elérhető. Ennek tetejébe 762 ATM 0-24 áll az ügyfelek rendelkezésére.
Mobil bankfiókok
2018-ban tette elérhetővé a Takarékbank a mobil bankfiók szolgáltatást, viszont az egyesüléssel már még több ügyfél igénybe veheti. Ennek a lényege, hogy azokon a kisebb településeken nyújtja a leglényegesebb banki szolgáltatásokat, ahol nincs bankfiók vagy ATM.
A mobil bankfiókok között találhatóak “bankbuszok” is, aminél egy előre meghatározott időszakban (általában hetente egyszer 2-4 órában) intézhetik az ügyfelek ügyeiket. Ezeknél a pontoknál intézhetőek az ATM-es ügyek, de teljes kisfióki technikával is el vannak látva. Összesen 126 mobil bankfiók van, ebből 68 pedig akadálymentes.
![MBH bank ügyintéző helyek](https://creditline.hu/wp-content/uploads/2023/05/5-3.png)
Milyen digitális ügyintézési lehetőségek vannak?
Az 1520 darab fizikai ügyintézési lehetőségen felül digitálisan is intézhetjük pénzügyeinket. Az MBH Bank ügyfelei választhatják a videobankot, amelyre munkanapokon 9 és 17 óra között van lehetőség. Van lehetőség telebankon keresztül is intézni az ügyeinket, ami a hét minden napján bármikor lehetséges.
MBH Netbank
Az online ügyintézés tekintetében ugyanazok a felületek működnek a lakossági ügyfelek számára, mint korábban. A netbankos belépési adatokat sem kell megváltoztatni, viszont a korábbi banknak megfelelő oldalt kell kiválasztani.
A vállalati ügyfelek pedig a korábbi azonosítójukkal ugyanúgy használhatják az MBH Vállalati netbankját (korábban MKB NetBANKár Business-t).
Mobilapp
Az MBH Bank mobilapplikációjánál – a netbankhoz hasonlóan – ki kell választani a korábbi bank szerinti alkalmazást. A belépés ugyanúgy a korábbi adatokkal történik.