A sokak körében rendkívül népszerű pénzügyi szolgáltató, a Revolut ismét az ügyfelek kedvére tesz: elindítja privátbanki szolgáltatását. A cég igyekszik mindenkinek kedvezni, kezdve a 18 év alatti fiataloktól a vállalkozásokon át, egészen a párok számára készült közös számláig. Ezzel a lépéssel pedig most a vagyonosabb rétegeket célozza meg. Ugyanakkor várhatóan a többi pénzügyi szolgáltató és bank sem fogja szó nélkül hagyni, hogy elvegyék az ügyfeleit.
A Revolut ismét egy újítással készül ügyfeleinek
A Revolut esetében sokat megtudhatunk üzleti irányaikról, ha megnézzük az álláshirdetéseiket. Most is ebből lehet következtetni, hogy a privátbanki szolgáltatások irányába mozdul el a cég. A legfrissebb állásajánlatok között ugyanis igencsak árulkodó a privátbanki megfelelési menedzser, ügyfél kapcsolattartó pozíció. Az újítás tehát már nemcsak a tervek között szerepel, hanem a megvalósítás felé halad.
A privátbankolás piaca azonban már most is elég sűrű. A Revolutnak így nemcsak a privátbanki szolgáltatásokat nyújtó hagyományos bankokkal kell megküzdenie, hanem a digitalizált modern vagyonkezelőkkel is.
Az ügyfeleknek és a cégnek is előnyös
Azt már többször is láthattuk, hogy a Revolut képes gyorsan reagálni az ügyféligények változásaira. Ehhez pedig olyan előnyöket társít, amelyek a hagyományos pénzügyi szereplőknél nem, vagy csak korlátozottan érhetőek el.

Az új szolgáltatás bevezetése a cég stratégiájának fontos része, ami az ügyfélélmény javítására és a felhasználók pénzügyi életének támogatására irányul. A célcsoport tehát azokból a vagyonos ügyfelekből áll, akik kevés időt kívánnak pénzügyeik kezelésére szánni, de szeretnének az összegből hasznot kovácsolni.
Az Revolut már most is kiváló választás lehet, hiszen számtalan területen kínál pénzügyi szolgáltatást. Többek között nyithatunk devizaszámlát, befektethetünk kriptóba, vagy akár biztosítást is köthetünk a szuperapplikáción keresztül. A privátbankolás bevezetésével pedig egy új szegmens igényeinek megfelelő, magas színvonalú ajánlatot kínál.
Hogyan törhet be a Revolut erre a piacra?
A Revolut terjeszkedési stratégiájában az innováció és az ügyfélközpontúság egyértelműen központi szerepet játszik. Az ilyen irányú lépések pedig többször hozzájárultak már az ügyfélkörük bővüléséhez, illetve ahhoz is, hogy a cég innovációs példaképpé váljon.
Mindazonáltal az új szolgáltatások bevezetése nem olyan egyszerű, mint amilyennek elsőre tűnik: a tehetősebb felhasználók magasabb elvárásokkal rendelkeznek, személyre szabott szolgáltatásokat és magas fokú biztonságot kívánnak.
A Revolut privátbanki szolgáltatása akár képes lehet arra is, hogy a folyamatosan fejlődő fintech-ökoszisztémában egy új mércét állítson fel. A cég ezen fejlesztése tehát nem csupán izgalmas, hanem mélyrehatóan átírhatja a privátbanki szolgáltatások definícióját is.